![]() |
Hallo en welkom van de Verenigde Staten aan de UNIX en Linux Forum! Bedankt voor uw bezoek en Deelnemen aan onze wereldwijde gemeenschap.
|
|
google unix.com
|
|||||||
| Forums | Registreer | Forum Regels | Links | Albums | Veelgestelde vragen | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Today's Posts | Markeer forums als gelezen |
| SUN Solaris Het Solaris besturingssysteem, veelal bekend als Solaris, is een gratis Unix-gebaseerd besturingssysteem geïntroduceerd door Sun Microsystems. |
Meer UNIX en Linux Forum Onderwerpen Misschien vindt u Helpful
|
||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| kstat op T5220 | illcar | SUN Solaris | 2 | 03-06-2009 06:54 PM |
| RAID1 en LDoms | StarSol | SUN Solaris | 14 | 02-13-2009 03:47 PM |
| T5220 Console Probleem | callmebob | SUN Solaris | 3 | 09-18-2008 10:49 |
| Hoe stuur breuk in T5220 Box? | xlen | SUN Solaris | 7 | 03-27-2008 07:48 |
| Zondag T5210 & T5220 | kaufmoa | SUN Solaris | 2 | 03-14-2008 12:51 |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Zoeken in deze Thread | Rate Thread | Display Modes |
|
|
|
||||
|
Problemen tijdens de bouw LDOM op SUNW, T5240
Hi all,
Ik heb bouwen LDOMS voor, maar ik ben een probleem dat ik niet komen. Zodra de LDOM wordt gemaakt en ik heb ook Veritas schijf groepen ect, ik nu nodig om verbinding te maken met de console en LDOM opstarten, dit is waar mijn LDOM bevriest. Ik heb gebruik gemaakt van de volgende opdrachten in het verleden geen probleem, heeft iemand dit probleem zich voor? Zodra ik doen de telnet localhost 5009, alleen bevriest en nooit op de ok-prompt ... telnet localhost <poort> (0) ok boot sjabloon console login: root |
|
||||
|
Zodra ik in Ik krijg de volgende foutmelding, een advies over deze?
(0) ok boot Opstartapparaat: / virtual-apparaten 100/channel-devices @ @ 200/disk @ 0 File and args: WAARSCHUWING: / virtual-apparaten 100/channel-devices @ @ 200/disk @ 0: Timeout ontvangen pakket uit de minst ontwikkelde landen ... opnieuw proberen WAARSCHUWING: / virtual-apparaten 100/channel-devices @ @ 200/disk @ 0: Communicatie fout met Virtual Disk Server! FOUT: boot-lezen niet Kan niet openen opstartapparaat (0) ok |
![]() |
| Bladwijzers |
| Thread Tools | Zoeken in deze Thread |
| Display Modes | Beoordeel deze draad |
|
|